ILIJAŠVIJESTI

Osoblje Hitne medicinske pomoći u Ilijašu profesionalno odgovori zahtjevima građana

Otvaranjem 24-satnog punkta hitne pomoći u Ilijašu, omogućena je  bolja zdravstvena usluga pružanja blagovremene i adekvatne medicinske pomoći svim građanima Ilijaša. Na taj način izuzetno se doprinijelo spašavanju života. Rad hitne pomoći vrlo često se pretvori u domove zdravlja ali vrijedni timovi itekako odgovore svim zahtjevima građana.  U hitnim slučajevima vrijeme je i najveći prijatelj i najveći neprijatelj s kojim se hrabro osoblje hitne pomoći suočava i brži dolazak na lice mjesta i sama reakcija su često pitanje života i smrti . U hitnoj pomoći rade doktori specijalisti urgentne medicine i opće medicine. O radu punkta hitne pomoći u Ilijašu, razgovoarali smo sa doktoricom  Adisom  Baličevac specijalistom urgentne medicine Zavoda za hitnu medicinsku pomoć KS.

„Rad hitne pomoći podrazumijeva pružanje hitne medicinske pomoći pacijentima koji su životno ugroženi, bez svijesti, koji imaju infarkt, moždani udar, teške povrede koje ugrožavaju život, itd. Imamo i dosta pacijenata koji nisu životno ugroženi. To su pacijenti koji se javljaju zbog povišene temperature, viroze, povraćanja. I zaista je veliki broj takvih pacijenata. Općina Ilijaš je velika općina s aspekta potreba građana za pružanjem hitne medicinske pomoći. Naravno, svi građani trebaju da imaju medicinsku uslugu, pa tako i hitnu pomoć na raspolaganju 24 sata. Pokazalo se da smo itekako potrebni u Ilijašu“, kazala je dr. Baličevac.

Kada je u pitanju medicinska oprema i osoblje, doktorica Baličevac ističe da su punktovi hitne pomoći savremeno opremljeni  sa educiranim osobljem koje je spremno odgovoriti svim zahtjevima građana.

„Mi imamo savremenu medicinsku opremu i mogu slobodno reći da imamo najbolju opremu u regionu za pružanje hitne medicinske pomoći. Medicinsko osoblje je jako dobro educirano. Prolazimo razne edukacije i kurseve za pružanje hitne medicinske pomoći. Imamo dovoljno ekipa na terenu da pružimo adekvatnu uslugu. Vrlo je bitno razumijevanje građana. Mi šaljemo ekipe na teren prema stepenu hitnosti, po prioritetima. Nekada građani moraju malo sačekati, jer je zaista bitno da se uzmu podaci od primatelja poziva, da se procijeni taj stepen hitnosti da bi se moglo odgovoriti zahtjevima građana. Iskoristila bih priliku da zamolim građane za dozu razumijevanja, jer postoje ponekad prioritetniji slučajevi na koje moramo hitno odgovoriti. Svakako na usluzi smo svim građanima koji zatraže našu pomoć.  Što se tiče punkta hitne pomoći u Ilijašu, jedna je ekipa na raspolaganju, tokom dana i tokom noći. Ta ekipa prima pacijente i u ambulantu hitne pomoći ako smo u prostorijama. Ili smo na terenu. To je u biti medicinsko-terenska ekipa. Pozivi se upućuju u centralni punkt Hitne pomoći KS, na broj 124 i registruju se pozivi. Nakon toga mi dobijemo informaciju iz dispečerskog centra da idemo na zadanu adresu. Ako mi nismo tu, naše kolege iz Doma zdravlja preuzmu pacijenta. Uglavnom uvijek imamo rješenje za građane koji trebaju naše usluge“, kazala je doktorica Baličevac.

Za novogodišnje praznike, osoblje hitne pomoći  imalo je mnogo  posla kako na terenu tako i ambulantama.

„Praznici podrazumijevaju i alkoholisane pacijente. Mi očekujemo puno posla kada su praznici u pitanju, pa tako je bilo i za protekle novogodišnje praznike. Izuzetno veliki broj  turista doprinjeo je tome da imamo i  povećan  broj pacijenata. Koristim priliku da poželim sretnu novu  godinu svim građanima u BiH, KS i općini Ilijaš, puno zdravlja i sreće, da se čuvaju i koriste preporučene terapije, a mi im svakako stojimo na raspolaganju“, kazala je doktorica Baličevac.

Na zadnjoj održanoj sjednici Općinskog vijeća Ilijaš usvojena je  Odluka o načinu označavanja i evidentiranja naseljenih mjesta, poslovnih zona, ulica, trgova i kućnih brojeva. Ovaj registar znatno će olakšati i rad hitne medicinske pomoći jer osoblje vrlo često ima problem sa pronalaskom adrese.

Sve pohvale za osoblje  Hitne pomoći KS i punkta u Ilijašu. Mnogo uspjeha u radu želimo u novoj godini.

Povezane objave

Back to top button