KULTURA

Sutra u BKC-u počinju „Dani Nedžada Ibrišimovića“

Otvorenjem izložbe skulptura i minijatura Nedžada Ibrišimovića i izvođenjem predstave Kuća bez vrata započet će „Dani Nedžada Ibrišimovića“, koji će trajati od 17. do 27. novembra 2021. godine u Bosanskom kulturnom centru.

Ulaz je slobodan, a besplatne ulaznice za predstavu mogu se preuzeti na portirnici BKC-a. Program koji će kroz nekoliko događaja obilježiti desetu godišnjicu od smrti ovog velikana bošnjačke i bosanskohercegovačke književnosti i umjetnosti bit će svečano otvoren u srijedu, 17. novembra, u 19.00 sati u Galeriji BKC-a izložbom koju čine Ibrišimovićevi crteži, skulpture te njegove knjige u raznim izdanjima.

Isti dan, u 19.30 sati, u Velikoj dvorani bit će izvedena i predstava Kuća bez vrata, koja je nastala po motivima Ibrišimovićevih književnih djela. Dramaturgiju i režiju predstave potpisuje bosanskohercegovački režiser i pisac Gradimir Gojer, a mladu glumačku postavu u čine: Damir Mahmutović, Faruk Uščuplić, Alisa Brkić, Damir Altumbabić i Samina Mujkanović.

U sklopu „Dana Nedžada Ibrišimovića“, 27. novembra bit će održana i književna večer posvećeno djelu ovog značajnog pisca u okviru kojeg će biti održana projekcija posljednjeg intervjua s Ibrišimovićem sa kojim je razgovarao Dževdet Tuzlić.

Riječ je o programima koji su nedavno održani u JU BKC Tuzla i sa kojima će se ova ustanova u novembru predstaviti publici u Sarajevu. Ova teatarska, likovna i književna gostovanja predstavljaju prvi zajednički projekt u sklopu Sporazuma o saradnji koji su nedavno potpisali direktori javnih ustanova BKC KS i BKC Tuzla. Na taj način će kompletan program „Dani Nedžada Ibrišimovića“ (predstava Kuća bez vrata, izložba skulptura i književna večer posvećeni velikom umjetniku) nakon Tuzle biti premijerno izveden i u Sarajevu.

Inspiracija za predstavu Kuća bez vrata proizlazi iz bogatog proznog djela akademika Nedžada Ibrišimovića. U predstavi se koriste tekstovi Ibrišimovićeve proze, poezije, ali i tekstovi pjesnika Rumija.

Predstava je kreirana na iskustvima dvije vrste teatra: poetskog i teatra apsurda. U predstavi dominira specifična vizija egzistencializma i specifične zapitanosti pred tajnama čovjekovog života.

Đakometijevski intonirana scenografija Harija Ejubovića svojim pristupom oslobađa prostor u prvom planu za snažnu glumačku ekspresiju, a sama scenografija je umjetnički akt unutar ove predstave. Scenograf je Hari Ejubović, svjetlo je radio Husein Ahmetašević, a ton Muharem Ibišević i Ejub Junuzović. Producent na projektu je Hazim Mujčinović.

IZVORKlix

Povezane objave

Back to top button