ILIJAŠVIJESTI

Vodeći brendovi i oko 30 hiljada pratilaca uz ilijašku influencerku Jasminu Špiodić

Ljudi žele biti influenceri iz brojnih razloga ali jedan od najčešćih je taj što vjeruju kako je riječ o poslu na kojem se dobro zarađuje.  Influenceri su ljudi koji imaju utjecaja na određenom tržištu i na potencijalne kupce.

Naša sagovornica na ovu temu je ilijašanka Jasmina Špiodić (28).  Ona je po zanimanju socijalna radnica, supruga je i majka šestogodišnjeg dječaka Farisa. Na samom početu razgovora istakla je da je izuzetno važna podrška porodice, da biste se ozbiljno bavili ovim poslom.  Od djetinjstva imala je ljubav prema kuhanju.

„Radila sam u osnovnoj školi kao socijalna radnica i  nisam imala vremena da se na ovaj način dovoljno posvetim kuhanju. Nakon što sam ostala bez posla, na nagovor porodice i prijatelja, aktivno sam kuhala i objavljivala na svoj Instagram profil. Objave su sadržale recept, video u kojem sam objašnjavala postupak pravljenja nekog jela, i naravno sve to dijeliti sa ljudima. To je počelo privlačiti pažnju ljudi koji me prate ali i onih koji su me zbog mojih objava počeli aktivno pratiti. Nakon  određenog broja pratilaca, počeli su mi se javljati i sponzori, odnosno firme koje su sponzorirale reklamu putem mog Instagram profila.  Prateći druge ljude informisala sam sam se da ljudi od toga zarađuju. Odlučila sam da svoj hobi pretočim u ozbiljno bavljenje tim poslom.  Da biste uspjeli u ovom poslu, morate imati podršku svoje porodice“, kazala je Jasmina.

Jasmina na svom profilu ima desetine hiljada pratilaca koji svakodnevno prate njene objave. Naša sagovornica ističe da svaka objava iziskuje mnogo vremena ali i  finansije.

„Da bi nastala jedna lijepa fotografija i lijepo objašnjen recept, mora postojati i video zapis u kojem objasnim postupak pripreme jela. Nekad sama pripremim jelo po svojoj recepturi a nekada preuzmem uz to da prilagodim da bude što jednostavniji. Komplikovani recepti ne privlače pažnju. Ponekad znam napraviti 50 fotografija, da bih došla do željene. Dobra fotografija je pola urađenog posla za željeni cilj na Instagramu. Važno je objaviti sadržaj u terminu kada najviše ljudi prati Instagram a to je oko 18:00 sati.  Zavisino od toga  koliko pregleda i lajkova ima neka objava, toliko su i sponzori zainteresovani da sarađuju sa mnom“, ističe Jasmina.

U trenutku kad neki brend pronađe osobu čija se vjerovanja, načela i profili slažu s njihovom filozofijom i ukoliko dogovore saradnju, ta osoba postaje „ambasador brenda“, koje promovira na svim svojim platformama i zarađuje.

„Do sada ja nisam tražila sponzore, obično se oni meni javljaju. Ne prihvatam sve ponude, jer imamo svoje uslove za saradnju. Prednost dajem domaćim brendovima i firmama. Sarađivala sam sa ljudima koji se bave izradom nakita, odjeće, koji imaju salone za uljepšavanje odnosno koji se bave kozmetičkim uslugama, supermarketima. Cijene za reklamiranje su različite a zavisi da li neko hoće story na Instagramu, objavu uz prateći tekst, da li taj tekst pripremam ja ili poslodavac šalje svoj tekst.  Cijenu određuje i vrijednost proizvoda koji se reklamira.  Svaka saradnja je rezultirala uspjehom. Sa nekim kompanijama sam vezana i ugovorima.  Još uvijek ne zarađujem da bih mogla računati samo na te doprinose. Ali pored te zarade, uvijek dobijem neke vrijedne poklone koje bih i sama morala kupiti.  Prvobitno sam imala ponude van BiH, nakon toga iz naše regije ali u zadnje vrijeme i iz naše sredine“, kazala je Jasmina.

Jasmina ističe da je Instagram  trenutno najplaćenija platforma. U svijetu, ozbiljne kompanije plaćaju reklame upravo na Instagramu i ljudima koji će ih reklamirati putem svojim profila.

 „Stručnjaci su stava da najviše publike ali i kupaca upravo kompanije dobijaju zbog marketinga na Instagramu. Sve proizvode koje sam reklamirala su ujedno proizvodi koje ja lično volim i koji mi se sviđaju. Nikada ne bih reklamirala nešto što se meni ne sviđa. Imala sam ponude koje sam odbila jer sam prethodno istražila o istom i ne sviđaju mi se. Ali znam da svaka roba ima svog kupca“, kazala je Jasmina.

Uz puno truda, učenja, ulaganja i rada na društvenim mrežama mnogi ljudi su pronašli način da zarađuju novac. Digitalno doba donijelo je brojne prednosti i novosti, a jedna od najvećih su i  nova zanimanja. Jasmina je istakla da joj je najvažnija pozitivna energija ljudi koji je prate.

„Moj cilj je da preko svog instagram profila širim pozitivnu energiju, privučem pozitivne ljude, širim svoje kulinarske sposobnosti . To me zaista ispunjava. Važno je imati divne ljude koji vas podržavaju a ja ih imam i zbog toga sam sretna“, kazala je Jasmina.

Svim ljudima koji žele da zarađuju putem društvenih mreža, Jasmina poručuje da izaberu nešto što najviše vole da rade i da postanu dobri u tome toliko da se ističu i razlikuju od drugih. To može biti moda, kozmetika, automobili, kuhanje, tehnologija. Kvalitet uvijek mora biti na prvom mjestu ali upornost je još najvažnija osobina od svih ostalih.

https://instagram.com/jasmina.spiodic?utm_source=ig_profile_share&igshid=1bvb3imka09gbhttps://instagram.com/jasmina.spiodic?utm_source=ig_profile_share&igshid=1bvb3imka09gb

Povezane objave

Back to top button