BIH

Rekordan rast BBI banke: Aktiva banke rasla 22 posto, depoziti 44 posto

Bosna Bank International (BBI) jedna je od najbrže rastućih banaka u Bosni i Hercegovini. Analize bankarskog sektora u prvoj polovini 2019. godine pokazale su da BBI banka nastavlja rasti i više nego dvostruko od prosjeka tržišta, a prema nekim pokazateljima i nekoliko puta brže.

„BBI je u prvoj polovini 2019. godine ostvarila impresivan rast poslovnih pokazatelja. Aktiva je rasla 22%, premašivši 1,1 milijardu KM. Na ovaj način, BBI je ojačala svoju poziciju u segmentu srednjih banaka u BiH i otvorila put za preuzimanje vodećeg mjesta u ovom tržišnom segmentu. Jedna smo od rijetkih banaka na tržištu BiH koja je ovu veličinu dostigla organskim rastom, što nam je omogućilo građenje jedinstvene korporativne kulture i sistema vrijednosti.

Depoziti klijenata porasli su za 200 miliona KM, ili 30%, depoziti pravnih lica 44% ili 154 miliona KM, dok su depoziti stanovništva porasli 16%, ili 46 miliona KM. Prema posljednjim dostupnim podacima, depoziti na bankarskom tržištu BiH rasli su 9%. Ovakav rast depozita znak je povjerenja  koje  građani i privrednici daju BBI banci. Upravo to povjerenje i odnos prema klijentima formirali su u javnosti percepciju da je BBI banka, treća banka u BiH“, kaže Amer Bukvić, predsjednik Uprave BBI banke koji je na čelu ove institucije od 2006. godine.

Polugodišnji poslovni rezultat iznosio je 4.8 miliona KM, što je rast od 16,5% u odnosu na isti period prošle godine. Ukupni operativni prihodi za prvih šest mjeseci premašili su 21,6 miliona KM i ostvarili rast od 5,3% u odnosu na prošlu godinu. Koeficijent povrata na kapital poboljšan je za čak 24% u odnosu na isti period prošle godine, te je banka ponovo jedna od vodećih banaka u segmentu malih i srednjih banaka po pokazateljima profitabilnosti.

Ukupni kapital Banke rastao je 7,5%, dostigavši iznos od 149 miliona KM. Odlična stopa adekvatnosti kapitala, kao odnos regulatornog kapitala i izloženosti rizicima banke je na vrlo visokom nivou, što govori o stabilnosti banke i garantira sigurnost klijentima, koji odluče povjeriti štednju BBI banci.

„Naš projekat „e-Režija“ omogućio je klijentima vrlo jednostavno plaćanje svih mjesečnih režijskih troškova, putem mobilnog bankarstva, automatskim nalozima plaćanja, bez čekanja u redovima. Projekat „e-Režija“ ima odlične rezultate i radujemo se što je tako veliki broj klijenata prepoznao vrijednost ove usluge.

Posebno smo ponosni što je udio nekvalitetnih finansiranja na jednom od najnižih nivoa u bankarskom sektoru. Naime, BBI banka sa svojim klijentima ulazi u partnerski odnos i naš je interes da naši klijenti, partneri postanu uspješni i rastu zajedno s nama. Istovremeno, u prethodnom periodu podignut je nivo rezervisanja za nekvalitetna finansiranja, a da pri tome nije narušen poslovni rezultat banke. Implementiranje modernih praksi upravljanja rizicima, te naprednih sistema za monitoring finansiranja rezultirali su odličnim kvalitetom portfolija finansiranja“, naglašava Bukvić.

Povezane objave

Back to top button