VIJESTI

Učenici iz Bosne i Hercegovine pisali pisma podrške za vršnjake u Turkiye

Učenici koji uče turski jezik u osnovnim školama u Bosni i Hercegovini crtali su crteže i pisali pisma djeci iz regija Turkiye koje su pogođene razornim zemljotresima 6. februara.

Učenici koji pohađaju časove turskog jezika u okviru programa “Moj izbor je turski” koji je pokrenuo Institut “Yunus Emre” (YEE) u Bosni i Hercegovini, pismima i crtežima prenijeli su osjećanja svojim vršnjacima u Turkiye.

U pismima koje će Institut “Yunus Emre” Sarajevo poslati mališanima koji su preživjeli zemljotres, učenici iz BiH su napisali brojne poruke podrške i solidarnosti kao što su: “Da se Turska oporavi što prije”, i “Mi smo uz našu braću i sestre”.

U jednom od pisama učenik je napisao da je mnogo tužan zbog zemljotresa.

“Iako se zemljotres dogodio u vašoj zemlji, i mi smo ovdje duboko potreseni. Želimo vam da se što prije oporavite.”

Direktor Instituta “Yunus Emre” Sarajevo Mehmet Akif Yaman podsjetio je da je u svim dijelovima Bosne i Hercegovine prikupljena pomoć za Turkiye.

“Naši učenici koji uče turski jezik pripremili su prelijepe crteže i pisma za svoju braću i sestre, prijatelje koji su pogođeni zemljotresom u Turkiye. Ovo ćemo poslati u zemljotresom pogođena područja i nadamo se da ćemo ovim porukama podrške bar malo ublažiti tugu djece u toj regiji”, rekao je Yaman.

Istakao je da će ove poruke podrške i solidarnosti obradovati mnogu djecu u Turkiye.

“Ovo su poruke na turskom iz regiona udaljenog dvije-tri hiljade kilometara. U ovim porukama djeca dijele bol sa svojim vršnjacima. Nadamo se da će djeca u Turkiye, kada vide ove poruke, biti u kontaktu sa ovom djecom u budućnosti i da će dodatno ojačati bratstvo i prijateljstvo”, kazao je Yaman.

Podsjetio je da se turski jezik u Bosni i Hercegovini uči kao izborni strani jezik od 2011. godine, dodajući da hiljade učenika pohađa časove turskog u školama.

“Trenutno časove turskog jezika pohađa blizu 6.500 učenika u skoro 200 škola”, rekao je Yaman.

aa.com.tr

Povezane objave

Back to top button