Prošla je godina za JP BH pošta bila jedna od uspješnijih i sve je nagovještavalo da će tako biti i ove. Međutim, poslovanje u okolnostima pandemije koronavirusa odrazilo se na ideje i planove i ove kompanije.

Generalni direktor BH pošte Mirsad Mujić u intervjuu za Fenu, u povodu Svjetskog dana pošte, govorio je o poslovanju u ovoj godini, planovima, strategiji, projektima, te razvoju novih usluga.

“Prošla je godina bila uspješna i rekordna. Ova, ne baš toliko. Ali, i ove smo godine, koju je obilježila pandemija koronavirusa i u kojoj je gotovo svako imao poneku poslovnu slabost, uspjeli zadržati sve usposlenike. I to moram posebno naglasiti. Svi naši uposlenici radili su bez prekida u, rekao bih, čudnim smjenama. Činili smo sve što možemo kako bismo osigurali da naši krajni korisnici ne budu zakinuti, a da pri tome svi naši zaposlenici u svakom trenutku, koliko god je to bilo moguće, budu zaštićeni. Ne znam jesmo li preživjeli. Rekao bih da još uvijek preživljavamo ovu nezapamćenu pandemiju. I iz dana u dan prilagođavajući se novoj situaciji inoviramo naše poslovanje, uvodimo nove modele rada, testiramo nove servise i usluge” – kazao je Mujić.

Naglasio je da pošta u BiH ima dugu i uspješnu historiju, ali da to ne znači da su statični i da ne hvataju korak s vremenima u kojima rade.

Share.

Comments are closed.