Grupacija “Bingo” – 5.500 uposlenih u 171. trgovini i ostalim djelatnostima

bingo-logoKompanija„BINGO“ postoji već 23 godine. Tuzlanski „Bingo“ već nekoliko godina nije samo lanac trgovina, nego su svoju djelatnost proširili i na proizvodnju (konzumna jaja, brojler pilići, tjestenina, fabrika flipsa, chipsa i drugih snack proizvoda) i danas ta grupacija broji 5.500 uposlenih u 171. trgovini i u ostalim djelatnostima. Za „reportažu o ilijaškim privrednicima“ govorila je Tatjana Paunovski, rukovodilac službe marketinga kompanije „BINGO“.

„ Naši centri su rasprostranjeni širom Bosne i Hercegovine, 28 centara je na području Republike Srpske, dva su na teritoriji Distrikta Brčko, a ostalih 141 su u Federaciji BiH. Do kraja 2015.  planirano je nekoliko otvorenja,  nekoliko manjih trgovina u Sarajevu, a 18. decembra otvaramo veliki centar u Trebinju“ kazala je Tatjana.

U narednoj godini planiraju posvetiti pažnju rebrendingu starijih poslovnica, ali će ujedno nastaviti i sa širenjem maloprodajne mreže u gradovima gdje do sada nisu bili prisutni ( Bosanski Petrovac, Jajce, Ključ i dr.). Poseban segment u poslovanju Binga odnosi se na saradnju s domaćim proizvođačima, odnosno zaštitu domaće proizvodnje.

bingo_ilijas_300913 „Od samog početka našeg poslovanja imali smo ideju i viziju da postanemo prepoznatljiv domaći brend. Vođeni time, trudili smo se da uvijek pružimo podršku domaćim kompanijama. Svi koji su nam se obratili i dostavili ponudu, dobili su šansu. Mnogi od njih su se razvili u velike i respektabilne kompanije. Na našim policama uvijek ima dovoljno prostora za domaće proizvode – ističu iz Binga naglašavajući da je u određenim kategorijama učešće domaćih proizvoda na polici u odnosu na strane čak 70 posto.

Ipak, to sve nije bilo dovoljno da se promijeni svijest kupaca. Stoga su se u Bingu često uključivali i podržavali, ali i inicirali kampanje o kupovini domaćih proizvoda. Jedna od njih je i kampanja “Budi ponosan-prepoznaj svoje-made in BiH” koja je počela u oktobru 2015., a završit će u januaru 2016., nakon čega će uraditi mjerenje o uspješnosti kampanje.

„Kroz tu kampanju, učesnici, odnosno domaći proizvođači su na našim policama označavali svoje proizvodeBingo_tuzla (wobblerima sa zvaničnim vizualom kampanje). Time se kupcu skreće pažnja na domaći proizvod. Jasno je da se jednom ili s nekoliko kampanja ne mijenja svijest o kupovini domaćih proizvoda. To je projekat na kojem se mora raditi dugoročno i intenzivno. Mi smo uvijek spremni pružiti podršku domaćoj proizvodnji. Posebno smo bili ponosni na uspjeh koji je Dita postigla nakon što smo plasirali njihove proizvode u naše markete – kažu u Bingu.

Pred Bingom su u 2015. bili veliki izazovi –  implementacija akvizicije Interexa, kupovina šest objekata TUŠ-a, te njihovi ranije planirani projekti kada je riječ o izgradnji i otvaranju objekata, ali su, kako kažu, sve uspješno priveli kraju. Ističu da je definitivno, jedan od najvećih izazova u 2016.  „Bingo City centar“ na kojem zasada svi građevinski radovi teku po planu.

„To će biti naš najveći centar i to u našem gradu. Očekujemo da će to biti još jedna tuzlanska atrakcija, koja će uz Panonska jezera zaokružiti ponudu jednog grada, ali će privući i nove turiste.
Površina tog centra je oko 38.500 m2, na tri etaže. Tržni centar u svom sastavu ima Hipermarket Bingo površine 6.000m2, restorane, igraonicu, Kuglanu Bingo Bowling (Brunswick) s deset staza, Cinestar kino (s pet  kino dvorana), te prodajne objekte najpopularnijih evropskih i svjetskih brendova kao što su Deichmann, New Yorker, Zara, Bershka, Stradivarius, LC Waikiki, idr.“ kazala je Tatjana.

To će biti centar porodičnog okupljanja i užitka, jer osim trgovina u svom sastavu ima kulturne i rekreativne sadržaje. S obzirom na to da se radi o višemilionskoj investiciji s velikim brojem poslovnih prostora, u centru će biti potrebe za minimalno 200 novih uposlenika .

bingo-2„Ono što razlikuje tržni centar BINGO od drugih jeste što smo domaći. Mi smo rođeni u BiH TAČNIJE U Tuzli. Naš slogan „KRALJ DOBRIH CIJENA“ je prepoznatljiv u cijeloj državi na šta smo posebno ponosni. Ilijašani su počašćeni jednim TC Bingo koji raspolaže bogatim asortimanom na površini od 6 000 m2. Smatramo da se uvijek trebamo prilagoditi lokalnom stanovništvu. Trudimo se da se odužimo stanovnicima lokalne zajednice tako što u našim marketima možete pronaći proizvode lokalnih proizvođača“ kazala je Tatjana.

Vlasnik grupacije Bingo je gospodin Senad Džambić. On je tuzlak, veliki ljubitelj Tuzle i cijele BiH. Velike je patriota, to prenosi i na svoje uposlenike koji rade u tom duhu i to je rezultat uspjeha.