KINO

Bjelogrlićev hit “Čuvari formule” predvodi repertoar kina Mreže nezavisnih kino prikazivača

Dobitnik Nagrade publike 29. Sarajevo Film Festivala “Čuvari formule”, glumca i reditelja Dragana Bjelogrlića, predvodi repertoar kina Mreže nezavisnih kino prikazivača od 2. novembra. Film pogledajte u kinu Ilijaš u subotu 04.11. 2023. god. u 19, 00 sati. Ulaz 5 KM.

Kino dvorane Mreže bilježe sjajne rezultate u prvim sedmicama rada i to je osnovni pokazatelj da domaći, regionalni i svjetski autori u budućnosti imaju vrlo ozbiljnu platformu u Federaciji BiH za prezentaciju svojih novih naslova.

Novi naslov na njihovom repertoaru je regionalni hit “Čuvari formule”, glumca i reditelja Dragana Bjelogrlića. Film je svjetsku premijeru imao na ovogodišnjem Locarno Film Festivalu gdje je osvojio Specijalnu nagradu Zeleni leopard, koja se dodjeljuje filmu koji najbolje održava ekološku temu. Na 29. Sarajevo Film Festivalu imao je gala projekciju, te je osvojio Nagradu publike.

Radnja filma “Čuvari formule” prati grupu naučnika u Institutu Vinča, koji u jeku hladnoratovske krize sprovode tajni projekat koji predvodi profesor Dragoslav Popović. Sticajem nepredviđenih okolnosti, oni bivaju izloženi smrtonosnoj dozi zračenja, zbog čega ih jugoslavenska tajna policija odvodi na liječenje u Kliniku Kiri u Parizu.

Francuski doktorski tim na čelu sa profesorom Žoržom Mateom zaključuje da je njihovo stanje kritično i da su im dani odbrojani. Iako je profesor Mateo cijeli svoj život posvetio borbi protiv nuklearnog naoružanja i duboko prezire projekat na kojem su radili jugoslavenski naučnici, on predlaže da se po prvi put u historiji izvede delikatna i neizvjesna intervencija zamjene koštane srži ozračenih pacijenata.

Uloge u filmu ostvarili su Alexis Manenti, Radivoje Bukvić, Lionel Abelanski, Jérémie Laheurte, Olivier Barthélémy, Ognjen Mićović, Jovan Jovanović, Anne Serra, Alisa Radaković, Jean-Louis Coulloc'h, Cédric Appietto, Miki Manojlović i Dragan Bjelogrlić.

Od novih naslova aktuelne svjetske produkcije koji će se u sedmici od 2. novembra naći na repertoaru kina Mreže nezavisnih kino prikazivača također treba izdvojiti prikladne naslove za Noć vještica, horore “Dear David” i “Five Nights at Freddy's”, svojevrsni western “Butcher's Crossing” sa Nicolasom Cageom, domaći film “Ekskurzija” bh. rediteljice Une Gunjak, novi film velikog Martina Scorsesea “Killers of the Flower Moon”, akcioni triler “Retribution” sa Liamom Neesonom, te novi animirani hit “Trolls: Band Together”.

Za narednu filmsku sedmicu, od 9. novembra, Mreža nezavisnih kino prikazivača najavljuje otvaranje novog filma Marvel Studiosa. Riječ je o ostvarenju “Marvels”, nastavku stripovskog spektakla “Kapetanica Marvel” iz 2019. godine.

Svi zainteresovani mogu sve informacije oko programa prikazivanja kino dvorana i svim aktivnostima Mreže nezavisnih kino prikazivača pronaći na zvaničom Facebook profilu OVDJE, a oficijelni najavni TV spot Mreže i sve trailere aktuelnih filmskih naslova i naslova u najavi na repertoaru nezavisnih kino prikazivača možete pogledati na zvaničnom You Tube kanalu Mreže OVDJE.

klix.ba