ILIJAŠVIJESTI

Održana Završna konferencija projekta „Humour in the Classroom“: Humor kao sredstvo u nastavi pokazao odlične rezultate

Završna konferencija Erasmus + projekta „Humour in the Classroom“  održana je ovog ponedjeljka u Biznis centru u Ilijašu.

Osnovna škola „Stari Ilijaš“ učestvuje kao partner u implementaciji ovog projekta sa još pet partnera iz četiri evropske zemlje. Implementacija projekta je planirana  u periodu septembar 2020. – septembar 2022. godine.

-Projekat „Humor u nastavi – učionici“ nakon dvije godine je završen u implementaciji šest partnera iz pet evropskih zemalja. Rezultati ovog projekta su Priručnik dobrih praksi u upotrebi humora u nastavi i vodič za nastavnike, koji će koristiti da učenike ohrabre da razvijaju društveno-komunikacijske sposobnosti, kao i edukacija nastavnika koja je sprovedena u školi „Stari Ilijaš“ ove godine u martu. Naši nastavnici su bili oduševljeni praksama i idejama koje smo im prezentovali, tako da vjerujemo da će humor kao metod u nastavi dodatno zaživjeti. Primjećeno je da učenici uz ovaj metod lakše usvajaju znanja, da su znanja dugotrajnija i da je humor nedovoljno iskorišteno sredstvo u nastavi, da se treba koristiti duže i više kako bi znanje bilo kvalitetnije, kazala je jedna od autorica i realizatorica projekta Aida Gradaščević, čiji tim još čine Alma Salketić i Jasmina Dizdarević.

Cilj Završne konferencije je da se dodatno predstavi rad na projektu, nastavnike koji su dali ideje i prepoznati su kod Evropske komisije za dobre prakse upotrebe humora u nastavi, kao i da se izrazi zahvala svima koji su podržali projekat, direktoru OŠ „Stari Ilijaš“ Ademu Aliću, kolegama i kolegicama koji su bili nesebična podrška, svima koji su prošli edukaciju, OŠ „Hašim Spahić“, OŠ „Srednje“ i nastavnicima iz tih škola, navela je Gradaščević.

Glavni cilj ovog projekta je poboljšanje socio-emocionalne klime u nastavi jer je ugrožena niskom koncentracijom, lošom motivacijom i dosadom učenika zbog umanjene sposobnosti i znanja nastavnika da motivišu učenike, zbog nezanimljivih sadržaja i lekcija, staromodnih metoda podučavanja i spore obrazovne reforme.

Projekat  „Humour in the classroom“ bio je prilika da se povežu sve škole iz svijeta, te da se razmjene pozitivne prakse i iskustva.

Povezane objave

Back to top button