ILIJAŠVIJESTI

Osnovna škola “Srednje”: Javni poziv za zakup školske kuhinje

Javni poziv za dostavljanje pismenih ponuda

za odabir najpovoljnijeg ponuđača

za zakup školske kuhinje

 

PREDMET JAVNOG OGLASA

Predmet Javnog poziva je zakup školske kuhinje u cilju redovnog snadbjevanja učenika i radnika Osnovne škole „Srednje“ Ilijaš“ u Srednjem sendvičima i napitcima.

Površina  prostora iznosi  16 metara kvadratnih.

DUŽINA TRAJANJA ZAKUPA

Dužina trajanja zakupa je od potpisivanja ugovora do kraja nastavne 2024/2025. godine, odnosno do 11. juna 2025. godine.

USLOVI:

Na oglas se mogu prijaviti sva pravna i fizička lica koja su registrovana za obavljanje
ugostiteljsko-uslužnih djelatnosti, što će dokazati izvodom iz sudskog registra, odnosno
odgovarajućim dokumentom o registraciji izdatim od strane nadležnog organa, prema važećim
propisima o obrtnicima/preduzetnicima i posjedovanjem međunarodnog certifikata
ISO9000/9001 i ISO22000 i HACCP.

Ponuđač mora da ispunjava slijedeće uslove u pogledu kvalitete užina:
1. Užine nutritivno prilagođene psiho – fizičkim potrebama i uzrastu učenika u skladu sa
normativnim tabelama koje su sastavni dio Pravilnika o ishrani učenika u osnovnim i
srednjim školama Kantona Sarajevo;
2. da ima prihvatljiva organoleptička svojstva (okus, miris, boju);
3. da je usklađena sa Jelovnikom za osnovne i srednje škole u Kantonu Sarajevo za školsku
2024/2025. godinu;

  1. da je zdravstveno ispravna i ispunjava sve uslove kvaliteta koje propisuje Zakon o hrani
    (“Službeni glasnik BiH”, broj 50/04);
    5. da ima razuman odnos između kvalitete i cijene;
    6. zadovoljstvo korisnika.

Uslovi koje mora ispunjavati subjekat u poslovanju sa hranom su sljedeći:
1. da u svom poslovanju osigura nesmetanu provedbu svih propisa o hrani;
2. da kantine ili kuhinje u kojima se priprema hrana moraju biti opremljene po odredbama
Pravilnika o higijeni hrane („Službeni glasnik BiH“; broj 4/13);
3. da nabavlja sirovine, obavlja pripremu školskog obroka i užine, dostavlja užinu, vrši
serviranje užine uz uspostavljanje, implementiranje i održavanje svih procedura baziranih na HACCP sistemu;
4. da imaju uspostavljenu HACCP dokumentaciju koju su obavezni redovno voditi;
5. da isporuči proizvod koji je potpuno odgovarajući i propisno deklarisan u skladu sa odredbama Pravilnika o pružanju informacija potrošačima o hrani (“Službeni glasnik BiH”, broj 68/13).

Ponuda treba da sadrži:
– naziv, adresu i identifikacioni broj,
– ovjerenu kopiju rješenja o upisu u sudski registar ili odgovarajući dokument o registraciji izdat
od strane nadležnog organa, prema važećim propisima o obrtnicima/preduzetnicima (ne stariju od 6 mjeseci),
– Certifikat HACCP,
– Certifikat ISO 9000/9001 primarno je orijentisana na upravljanje kvalitetom,
– Certifikat ISO 22000 odnosi se na zdravstvenu sigurnost (Food safety management),
– katalog proizvoda (užina) sa navedenim nutritivnim vrijednostima i fiksnom cijenom
proizvoda,
– fiksnu cijenu za zakup,
– reference o dosadašnjem radu.
Jedan ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu.

POSTUPAK IZBORA

Postupak će provesti komisija koju imenuje Školski odbor i koja se sastoji od namjanje tri člana.

Izbor ponuđača izvršiti će se po kriteriju najpovoljnije ponude, nakon čega će se sa odabranim ponuđačom zaključiti Ugovor o zakupu školske kuhinje.

Početna cijena zakupnine iznosi  200,00 KM (dvijestotine) KM mjesečno.

NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

Zapečaćenu kovertu uz napomenu „PRIJAVA NA JAVNI OGLAS  ZA ZAKUP ŠKOLSKE KUHINJE- NE OTVARATI“  slati poštom ili predati lično na adresu:

JU Osnovna škola „Srednje“ Ilijaš, Srednje bb, 71385 Srednje

Krajnji rok za dosatavljanje ponuda je četvrtak 30.01.2025. godine do 11:00 sati

Ponude će se javno otvarati u prostorijama  JU OŠ „Srednje“ Ilijaš,  Srednje bb, dana 30.01.2025. godine u 11:30 sati.  Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi punomoćnici.

U roku od 3 (tri) dana od održanog javnog otvaranja ponuda, direktorica škole na prijedlog Komisije će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača i istu dostaviti ostalim ponuđačima koji su učestvovali u postupku.

Posebne napomene:

  • Ugovorom o zakupu između ostalog bit će definisana prava i obaveze iz zakupnog odnosa ukoliko se nastava bude realizovala online.
  • Škola ima radnicu na posluživanju obroka u radno-pravnom statusu na neodređeno vrijeme.

JAVNI POZIV-KUHINJA

Povezane objave

Back to top button