MAGAZINVIJESTI

Savjeti pedagoga za motivaciju učenika: Najvažnije je odreditii ciljeve

Početak nove školske godine znači postavljanje novih ciljeva i motivacije. Prema riječima pedagoga učenici/studenti da bi bili motivirani, trebaju postavljati ciljeve. U postavljanju ciljeva vrlo je važno biti realan, te realno planirati cilj koji se želi postići.

U razgovoru sa pedagogicom Nejrom Čučuković kazala je na koji način razviti uspješne strategije učenja i kako zadržati motivaciju.

– Strategije učenja bi se mogle podijeliti na kognitivne strategije i metakognitivne strategije. Kognitivne uključuju: ponavljanje, elaboraciju, te organizaciju. Tako se npr. u ovom dijelu strategija učenik/student može koristiti tzv. Mapama uma. Dok metakognitivne strategije uključuju planiranje ciljeva, pregled materijala, ranija organizacija u pregledu materijala, rasčlanjivanje na manje zadatke i cjeline – kazala je Čučuković.

Dodatno usvajanje znanja

Kako bi postigli željeni cilj, samim tim je potrebno i više znanja. Kako ističe pedagogica Čučuković, svaka edukacija, seminar je prilika za dodatno usvajanje znanja, sposobnosti i vještina.

– Jednostavno kazano, sve to zajednički predstavlja jedno cjeloživotno učenje, koje možemo definirati kao nikad prekinuti proces promjene. Stoga je jako bitno i poželjno učestvovati na svim aktivnostima edukativnog karaktera kada se za to ukaže prilika – istakla je Čučuković.

Pomoć pri učenju

Kada strategije učenja koje provodi učenik/student ne daju adekvatne i kvalitetne rezultate, pomoć treba tražiti od pedagoga/psihologa, te nastavnika ili profesora, kako bi mu pružili jasniji put i ispravniji pedagoški algoritam u strategijama učenja, dodaje Čučuković.

Piše: Nerma Fazlić

Povezane objave

Back to top button