VIJESTI

SŠC”Nedžad Ibrišimović”: Javni poziv za zakup školskih prostorija u svrhu otvaranja školske kuhinje

Na osnovu člana 2. Pravilnika o javnom nadmetanju i prikupljanju ponuda javnim oglasom u postupku davanja u zakup školskih prostorija, broj:06-10-1-235/23 od 25.01.2023. godine,Pravilnika o ishrani učenika u osnovnim i srednjim školama Kantona Sarajevo (»Službene novine KS« broj: 2/18), Odluke Školskog odbora o provođenju postupka javnog nadmetanja za zakup školske kuhinje, broj:  06-10-1-250/23 od 25.01.2023. godine,  Javna ustanova srednjoškolski centar „Nedžad Ibrišimović“ Ilijaš , objavljuje:

Javni poziv za dostavljanje pismenih ponuda

za odabir najpovoljnijeg ponuđača

za zakup školskih prostorija u svrhu otvaranja školske kuhinje

PREDMET JAVNOG OGLASA

 Predmet Javnog poziva je zakup školskih prostorija u svrhu otvaranja školske kuhinje a u cilju redovnog snadbjevanja učenika i radnika škole obrocima i napitcima.

  • Površina prostora iznosi15,6 m² i 55,6 m² ukupno 71,20 m² metara kvadratnih.

DUŽINA TRAJANJA ZAKUPA

  • Dužina trajanja zakupa je od momenta potpisivanja ugovora do 31.12.2024. godine.

PRAVO UČEŠĆA

  • Imaju sva fizička i pravna lica registovana za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.

 POSTUPAK IZBORA

  • Postupak će provesti komisija koju imenuje Školski odbor.
  • Izbor ponuđača izvršiti će se po kriteriju najpovoljnije ponude, nakon čega će se sa odabranim ponuđačom zaključiti Ugovor o zakupu školske prostorije.
  • Početna cijena zakupnine iznosi 750,00 KM (sedamstotinapedest /00) KM mjesečno.

 PONUDA TREBA DA SADRŽI:

  • naziv, odnosno firmu i sjedište pravnog lica, odnosno dokaz o upisanoj djelatnosti u registar,
  • uredno ovlašćenje za zastupanje,
  • ponuđeni iznos zakupnine,

USLOVI KOJE PONUĐAČ MORA ISPUNJAVATI:

  • Ponuđač mora biti pravnoliceili fizičko lice – obrtnik,registrirano za obavljanje ugostiteljskih djelatnosti vezanih uz poslovanje s hranom,
  • Da u svom poslovanju osigura nesmetanu provedbu propisa o hrani. Kamini ili kuhinje u kojima se priprema hrana moraju biti opremljeni po propisima koji zahtjevaju posebni propisi Zakona o hrani i Pravilnika o higjeni hrane,
  • Da obavezno provodi mjere HACCP čiji nadzor vrši inspekcija. HACCAP (Hazard Analysis Critical Control Points) se odnosi isključivo na zdravstvenu sigurnost. HACCP je standard koji su obavezni da primjenjuju svi proizvodžači prehrambenih proizvoda,
  • Drugi uslovi predviđeni odredbama Pravilnika o ishrani učenika u osnovnim i srednjim školama Kantona S (»Službene novine KS« broj: 2/18)

NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

  • Zapečaćenu kovertu uz napomenu „PRIJAVA NA JAVNI OGLAS ZA ZAKUP ŠKOLSKIH PROSTORIJA U SVRHU OTVARANJA ŠKOLSKE KUHINJE- NE OTVARATI“  slati poštom ili predati lično na adresu:

JU Srednjoškolski centar „Nedžad Ibrišimović“ Ilijaš, Kakanjska br. 16, 71 380 Ilijaš

  • Krajnji rok za dosatavljanje ponuda je petak23.2023. godine do 10:00 sati
  • Ponude će se javno otvarati u prostorijama Javne ustanove Srednjoškolski centar „Nedžad Ibrišimović“ Ilijaš u Ilijašu, Kaknjska br.16, dana 23.06.2023. godine u 10:00 sati. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi punomoćnici.
  • U roku od 3 (tri) dana od održanog javnog otvaranja ponuda, direktor škole na prijedlog Komisije će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača i istu dostaviti ostalim ponuđačima koji su učestvovali u postupku.

Posebne napomene:

1) USLOVI KOJE MORA ISPUNJAVATI OBROK I UŽINA:

  • Da su užine nutritivno prilagođene psiho-fizičkim potrebama i uzrastu učenika u skladu sa normativnim tablicama iz Pravilnika o ishrani učenika u osnovnim i srednjim školama Kantona Sarajevo (Sl. Novine KS broj: 2/18),
  • Da imaju prihvatljiva organoleptička svojstva (ukus, miris, boju…),
  • Pri pripremanju obroka optimizirati vrijeme i temperaturu termičke obrade (pečenje, prženje, kuhanje) radi očuvanja nutritivnih svojstava,
  • Da su raznovrsni i usklađeni sa normativnim tabelama iz Pravilnika o ishrani učenika,
  • Da ispunjavaju sve uslove kvaliteta koje propisuje Zakon o hrani,
  • Razuman odnos između kvaliteta i cijene
  • Zadovoljstvo korisnika

2) Užine trebaju biti propisno upakovane.

3) Ugovorom o zakupu između ostalog bit će definisana prava i obaveze iz zakupnog odnosa ukoliko se nastava bude realizovala online.

Svi potencijalni ponuđači mogu se na licu mjesta uvjeriti u stanje prostora i preuzeti prijedlog Ugovora o zakupu svaki radni dan od 9.00 do 14.00 sati, uz najavu direktoru ili pomoćnici direktora škole.

                                                                                      D i r e k t o r

mr. sc. Amir Džafo, prof.

 

Povezane objave

Back to top button