ILIJAŠVIJESTI

U ilijaškom kinu prikazani filmovi „Mačke u muzeju“ i „Paklene ulice 10“

Sinhronizovan film za djecu ”Mačke u muzeju” prikazan je u kino sali Sportsko-kulturnog centra Ilijaš  početkom u 18.00 sati.

»Mačke u muzeju« je priča o mladom mačku Vinsentu i njegovom prijatelju mišu Morisu koji pokušavaju da pobjegnu od nadolazeće poplave. U trenutku kada spas pronalaze u starom klaviru, instrument odnose u muzej. Vinsent tada upoznaje elitni tim mačaka koji godinama čuva remek-djela od glodara i drugih štetočina. Iako sanja da pronađe pravu mačiju porodicu i žudi za osjećanjem pripadnosti, ne želi da izgubi svog prijatelja koji mu je spasio život. Vinsent je primoran da skriva Morisa. Međutim, mišić ima jednu slabost. Voli da grize najpoznatija muzejska remek-djela. Sve postaje još zanimljivije i kompikovanije kada u muzej kao gostujuća postavka stigne jedno od najvećih svjetskih remek-djela, Mona Liza. San svakog miša je da sažvaće fantastično slikarsko djelo. Međutim ni Vinsent ni Moris ni ostale mačke prisutne u muzeju nisu svjesne činjenice da neko ima namjeru da ukrade poznato slikarsko djelo…

Blokbaster “Paklene ulice 10”, koji prevazilazi granice svega poznatog u filmskoj industriji, večeras je prikazan u ilijaškom kinu sa početkom u 20:00 sati, a ovaj akcijski triler i dalje , u trećoj deceniji postojanja, odiše snagom i okuplja istu glumačku ekipu sa kojom je sve počelo.

Tokom svojih misija i uprkos nemogućim izgledima, Dom Toreto (Vin Diesel) i njegova porodica nadmudrili su, iznervirali i prestigli svakog neprijatelja koji im se našao na putu. Sada se suočavaju sa najsmrtonosnijim protivnikom do sada: zastrašujućom prijetnjom koja se pojavljuje iz sjenki prošlosti, i koja je, podstaknuta krvnom osvetom, odlučna u namjeri da razbije ovu porodicu i uništi sve i svakoga, koje Dom voli, zauvijek.