VIJESTI

Probijena i lijeva cijev tunela Kobilja Glava, slijedi izgradnja ceste od tunela do Hotonja

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta (SDP) je objavio da je završeno probijanje i druge cijevi tunela Kobilja Glava.

Prema njegovim riječima, ovo je još jedan projekat o kojem se decenijama pričalo, obećavalo i projekat na kojem mnogi nisu željeli, mogli ili znali raditi.

“Međutim, mi smo se odlučili za rad, ne za priču. I na ovom i na ostalim projektima koji su čekali. Izgradnja tunela Kobilja Glava je ogroman projekat koji je zahtijevao i zahtijeva velike napore svih uključenih strana, s obzirom na to da je riječ o veoma izazovnom projektu. Ovo je prvi tunel kojeg gradi Kanton Sarajevo”, napomenuo je.

Šteta je izrazio zadovoljstvo što danas, kako je naveo, svjedočimo probijanju i lijeve tunelske cijevi, nakon što su prije nekoliko mjeseci završeni radovi na probijanju desne cijevi.

“Izuzetno zahtjevan projekat, kako zbog strukture tla, koja je izvođačima dodatno otežavala posao, tako i zbog položaja tunela, iznad kojeg se nalazi više stotina stambenih građevina”, istakao je.

Zahvalio se svim uključenima u ovom projektu, kao i građanima koji žive u blizini gradilišta.

“Iza nas je velik posao, nastavljamo dalje do potpunog završetka prvog tunela kojeg gradi Kanton. Ponosan sam na sve do sada urađeno i na načine kako smo prošli kroz sve periode ovog projekta”, poručio je ministar Šteta.

Najavio je izgradnju saobraćajnice koja vodi od tunela do spoja na magistralnu cestu M18 u Hotonju. Završetkom projekta, kako je izjavio, zasigurno će se poboljšati kvalitet i standard života jer će donijeti rasterećenje gužvi na postojećoj saobraćajnici od Sarajeva do Vogošće, kao i poboljšanje sigurnosti u saobraćaju.

Podsjećamo, tunel Kobilja Glava je dionica Prve transverzale kojom će se centar Sarajeva povezati s Vogošćom. Riječ je o saobraćajnici koja će u oba smjera imati po dvije trake. Obje tunelske cijevi su duge po 700 metara, a tunel se nalazi između naselja Šip i Hotonj. Izgradnja tunela će koštati 31 milion eura, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Izgradnja je počela u decembru 2022., a rok za izgradnju je dvije godine. Međutim, izvođač radova, kompanija Euro-Asfalt, imala je nekoliko značajnih izazova u izgradnji, zbog čega će izgradnja potrajati duže od zadanog roka.

Povezane objave

Back to top button