Kompanija„BINGO“ postoji već 23 godine. Tuzlanski „Bingo“ već nekoliko godina nije samo lanac trgovina, nego su svoju djelatnost proširili i na proizvodnju (konzumna jaja, brojler pilići, tjestenina, fabrika flipsa, chipsa i drugih snack proizvoda) i danas ta grupacija broji 5.500 uposlenih u 171. trgovini i u ostalim djelatnostima. Za „reportažu o ilijaškim privrednicima“ govorila je Tatjana Paunovski, rukovodilac službe marketinga kompanije „BINGO“.
„ Naši centri su rasprostranjeni širom Bosne i Hercegovine, 28 centara je na području Republike Srpske, dva su na teritoriji Distrikta Brčko, a ostalih 141 su u Federaciji BiH. Do kraja 2015. planirano je nekoliko otvorenja, nekoliko manjih trgovina u Sarajevu, a 18. decembra otvaramo veliki centar u Trebinju“ kazala je Tatjana.
U narednoj godini planiraju posvetiti pažnju rebrendingu starijih poslovnica, ali će ujedno nastaviti i sa širenjem maloprodajne mreže u gradovima gdje do sada nisu bili prisutni ( Bosanski Petrovac, Jajce, Ključ i dr.). Poseban segment u poslovanju Binga odnosi se na saradnju s domaćim proizvođačima, odnosno zaštitu domaće proizvodnje.
„Od samog početka našeg poslovanja imali smo ideju i viziju da postanemo prepoznatljiv domaći brend. Vođeni time, trudili smo se da uvijek pružimo podršku domaćim kompanijama. Svi koji su nam se obratili i dostavili ponudu, dobili su šansu. Mnogi od njih su se razvili u velike i respektabilne kompanije. Na našim policama uvijek ima dovoljno prostora za domaće proizvode – ističu iz Binga naglašavajući da je u određenim kategorijama učešće domaćih proizvoda na polici u odnosu na strane čak 70 posto.
Ipak, to sve nije bilo dovoljno da se promijeni svijest kupaca. Stoga su se u Bingu često uključivali i podržavali, ali i inicirali kampanje o kupovini domaćih proizvoda. Jedna od njih je i kampanja “Budi ponosan-prepoznaj svoje-made in BiH” koja je počela u oktobru 2015., a završit će u januaru 2016., nakon čega će uraditi mjerenje o uspješnosti kampanje.
„Kroz tu kampanju, učesnici, odnosno domaći proizvođači su na našim policama označavali svoje proizvode (wobblerima sa zvaničnim vizualom kampanje). Time se kupcu skreće pažnja na domaći proizvod. Jasno je da se jednom ili s nekoliko kampanja ne mijenja svijest o kupovini domaćih proizvoda. To je projekat na kojem se mora raditi dugoročno i intenzivno. Mi smo uvijek spremni pružiti podršku domaćoj proizvodnji. Posebno smo bili ponosni na uspjeh koji je Dita postigla nakon što smo plasirali njihove proizvode u naše markete – kažu u Bingu.
Pred Bingom su u 2015. bili veliki izazovi – implementacija akvizicije Interexa, kupovina šest objekata TUŠ-a, te njihovi ranije planirani projekti kada je riječ o izgradnji i otvaranju objekata, ali su, kako kažu, sve uspješno priveli kraju. Ističu da je definitivno, jedan od najvećih izazova u 2016. „Bingo City centar“ na kojem zasada svi građevinski radovi teku po planu.
„To će biti naš najveći centar i to u našem gradu. Očekujemo da će to biti još jedna tuzlanska atrakcija, koja će uz Panonska jezera zaokružiti ponudu jednog grada, ali će privući i nove turiste.
Površina tog centra je oko 38.500 m2, na tri etaže. Tržni centar u svom sastavu ima Hipermarket Bingo površine 6.000m2, restorane, igraonicu, Kuglanu Bingo Bowling (Brunswick) s deset staza, Cinestar kino (s pet kino dvorana), te prodajne objekte najpopularnijih evropskih i svjetskih brendova kao što su Deichmann, New Yorker, Zara, Bershka, Stradivarius, LC Waikiki, idr.“ kazala je Tatjana.
To će biti centar porodičnog okupljanja i užitka, jer osim trgovina u svom sastavu ima kulturne i rekreativne sadržaje. S obzirom na to da se radi o višemilionskoj investiciji s velikim brojem poslovnih prostora, u centru će biti potrebe za minimalno 200 novih uposlenika .
„Ono što razlikuje tržni centar BINGO od drugih jeste što smo domaći. Mi smo rođeni u BiH TAČNIJE U Tuzli. Naš slogan „KRALJ DOBRIH CIJENA“ je prepoznatljiv u cijeloj državi na šta smo posebno ponosni. Ilijašani su počašćeni jednim TC Bingo koji raspolaže bogatim asortimanom na površini od 6 000 m2. Smatramo da se uvijek trebamo prilagoditi lokalnom stanovništvu. Trudimo se da se odužimo stanovnicima lokalne zajednice tako što u našim marketima možete pronaći proizvode lokalnih proizvođača“ kazala je Tatjana.
Vlasnik grupacije Bingo je gospodin Senad Džambić. On je tuzlak, veliki ljubitelj Tuzle i cijele BiH. Velike je patriota, to prenosi i na svoje uposlenike koji rade u tom duhu i to je rezultat uspjeha.