Ovogodišnja kampanja „Dani medijske i informacijske pismenosti“ održava se pod motom „Digitalno snažni“ od 26. oktobra do 5. novembra 2024. godine u Sarajevu i drugim gradovima Bosne i Hercegovine. Kampanju od 2020. godine organizira Regulatorna agencija za komunikacije u saradnji i uz učešće članica Mreže za medijsku i informacijsku pismenost.
Radio Ilijaš će, u skladu sa svojim mogućnostima, podržati sedmicu Medijske i informacijske pismenosti, a između ostalih programskih sadržaja, planirana je:
-Nagradna igra za osnovce na kraju kampanje, dodjela nagrada za učešće i pobjedu u kvizu o medijskoj i informacijskoj pismenosti
Pozivamo vas da pratite rubriku Abeceda medijske pismenosti u Jutarnjem programu Radija Ilijaš od četvrtka 31. 10. 2024. godine do utorka 05. 11. 2024. godine u 11:00 sati, naučite nešto novo, učestvujete u kvizu 5.11. u 14:00 sati i osvojite neke od vrijednih nagrada naših sponzora.
O temi medijske i informacijske pismenosti informišite se i na web stranici www.medijskapismenost.ba, kao i na fb stranici.
Kampanja je pokrenuta s ciljem isticanja društvenog značaja medijske i informacijske pismenosti i promocije projekata različitih aktera u ovoj oblasti, po uzoru na slične tematske kampanje u drugim državama, ali i regionalne i globalne kampanje kao što su EU Media Literacy Week ili UNESCO-ova Globalna nedjelja MIP-a.
Svrha kampanje je zajednička promocija medijske i informacijske pismenosti, podsticanje društvene rasprave o značaju ove teme, pogotovo u oblasti obrazovanja, te promocija konkretnih resursa izrađenih u ovoj oblasti, kao što su različite studije, materijali za kreatore politika, nastavnike, djecu i roditelje, ali i sve građane.