“Vaš biznis zaštićen kao polarni medvjed”.
Znate li šta imaju zajedničko polarni medvjed i GRAWE osiguranje?
Poduzetništvo predstavlja ogromnu priliku, ali isto tako može biti i veliki rizik. Vlasnici i menadžeri kompanija često su zaokupljeni izazovima koji se pojavljuju u svakodnevnom poslovanju da ne razmišljaju o tome u kojoj mjeri njihov biznis zavisi od poslovne imovine. A nepredviđene situacije se dešavaju, dolaze iznenada i mogu dovesti do katastrofalnih gubitaka kompanije.
Koliko je poslovna imovina važna najbolje možemo vidjeti na primjeru kompaniječije se poslovanje zasniva na radu na visokovrijednoj mašini. Bez nje, kompanija ne bi mogla ispuniti zahtjeve svojih klijenata niti održati konkurentnost na tržištu. U slučaju nepredviđenih okolnosti, finansijski gubici su sasvim izvjesni. Stoga, adekvatno osiguranje ove mašine nije samo mjera opreza, nego i ključni aspekt održivog poslovanja.
Vaš biznis zaštićen kao polarni medvjed
“Osiguranje imovine nije samo zaštita resursa, već i zaštita poslovanja i reputacije kompanije jer neočekivani događaji poput požara, krađe ili prirodnih nepogoda mogu nanijeti velike finansijske gubitke i poremetiti poslovanje. Samo onda kada je imovina kompanije adekvatno osigurana, menadžment se može u potpunosti posvetiti svojim poslovnim aktivnostima. Vođeni upravo tom idejom, osmislili smo poseban program osiguranja GRAWE BUSINESS, koji pruža sigurnost i stabilnost”, objasnio je predsjednik Uprave GRAWE osiguranja Fikret Hodžić.
Nesvakidašnja kampanja za ovaj program pod sloganom“Vaš biznis zaštićen kao polarni medvjed” pokrenuta je 1. juna, na Međunarodni dan osiguranja.
“Polarnog medvjeda odabrali smo kao nosioca vizuelnog identiteta jer on ne samo da simbolizira snagu i otpornost, već i na dopadljiv i vizuelno snažan način skreće pažnju na važnost osiguravanja imovine svakog biznisa. U našoj kampanji on je zaštitnik poslovne imovine GRAWE klijenata i garant očuvanja poslovanja i u nepredvidivim okolnostima”, istaknuto je.
Osiguranje poslovne imovine u našoj zemljinije dovoljno poznata tema, a GRAWE osiguranje na ovaj način želi educirati javnost o ovom kamenu temeljcu u strategiji upravljanja rizicima poslovanja, bez obzira na veličinu i vrstu vašeg biznisa.
“Naša nova kampanja usmjerena je na korporativne klijente i fokusirana na važnost osiguranja imovine poslovnih subjekata jer smo uvidjeli da se o tome u javnosti nedovoljno govori. Istovremeno, preduzeća konstantno investiraju značajna materijalna sredstva u objekte, opremu i zalihe, tako da potencijalne štete mogu donijeti nesagledive posljedice i ozbiljno ugroziti čak i opstanak tih preduzeća”, poručuju iz GRAWE osiguranja.
Ne čekajte da bude prekasno