BIHVIJESTI

Vlada FBiH prihvatila dodatno zaduženje za izgradnju tramvajske pruge do Hrasnice

Na današnjoj sjednici Vlada Federacije Bosne i Hercegovine je na prijedlog Federalnog ministarstva finansija utvrdila Prijedlog odluke o prihvaćanju dodatnog zaduženja po osnovu Ugovora broj 1 o amandmanu na Ugovor o zajmu od 1. februara 2023. godine između Bosne i Hercegovine i Europske banke za obnovu i razvoj, za realizaciju Projekta ”Izgradnja tramvajske pruge Ilidža – Hrasnica”.

Prijedlog odluke bit će upućen Parlamentu Federacije BiH na donošenje.

Kako je saopšteno iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću, ovom odlukom prihvaća se dodatno zaduženje Federacije BiH po ovom ugovoru o amandmanu u iznosu do 5.000.000 eura, za realizaciju Projekta ”Izgradnja tramvajske pruge Ilidža-Hrasnica”.

Sredstva će se koristiti za financiranje dodatnih radova koji su potrebni za realizaciju Projekta, te plaćanja uslijed izmijenjenih cijena građevinskih materijala i radova na tržištu.

Odlukom je propisano, između ostalog, da se sredstva odobravaju Federaciji BiH s rokom otplate od 15 godina, te trogodišnjim grace periodom koji je uključen u rok otplate. Odlukom je propisano i da će ova dodatna sredstva Federacija BiH prenijeti na osnovu zajma na Kanton Sarajevo, koje je krajnji korisnik i dužnik po ovom zaduženju.

U razdoblju implementacije Projekta u Budžetu Federacije BiH nije potrebno osigurati financijska sredstva za dodatno sufinanciranje.

Kako je obrazloženo, za realizaciju ovog projekta već je osigurano 25 miliona eura, ali je usljed izmijenjenih cijena građevinskih materijala i radova na tržištu, te utvrđenih dodatnih radova koji su potrebni za realizaciju ovog projekta, potrebno osigurati dodatnih pet miliona eura iz kreditnog zaduženja.

S obzirom na trenutne okolnosti u transportnoj infrastrukturi u gradu, izgradnja pruge Ilidža – Hrasnica je prioritetna aktivnost s obzirom na ukupnu mobilnost građana, ekonomske troškove i zagađenje okoliša, istaknuto je.

U saopštenju se navodi da se projektom pospješuje dovođenje kvaliteta javnog linijskog prijevoza putnika na europske standarde, zaštita prirodnog okoliša, sigurnost radnog osoblja i korisnika usluga u prometu, te povećanje ekonomske konkurentnosti.

Povezane objave

Back to top button